Sunday 2 December 2018

Joulupukinpajan tägiosasto valmistautuu

Olen hirvittävän huono lahjojen paketoija. Ajatukset on kauniita, mutta tosi tilanteessa lykkään lahjan paketointia siihen pisteeseen, että jos hyvin käy, ehdin kääräistä sen paperiin muovipussin sijaan ja ehkä löydän siihen narua päälle. Tekemiäni kortteja en löydä siihen hätään.Toimivan tussin ehkä. Todella surkeaa. Vaikka käytettyyn hedelmäpussiin kääräistyt lahjani alkavat olla jonkinlainen (jonkun mielestä) hauska sisäpiirijuttu, olisi silti kiva joskus kunnostautua nätin lahjan paketoijana.

No joo, käteen osui siis tälläinen tägiaihioiden varasto, jotka ajattelin hoidella valmiiksi odottamaan hetkeä, että niitä tarvitaan! Olen säästänyt talteen tägit vaatteista ja sitten minulla oli muutamia skräppikartongista peräisin olevia tägejä (ostin siis aikoinaan k.o. skräppikartongin juuri siksi, että sitten minulla olisi nättejä lahjapakettitägejä), jotka itsessään kuitenkin ovat sen verran hentoa materiaalia, että käyttöä varten haluaisin tukea ne liimaamalla taustalle ekstrapaperia.

Pikkaisen kättä sekalaisten puoliksi leimattujen ja puoliksi aloitettujen paperiprojektien ja paperileikkeiden sekaan, saksia ja liimaa, ja tha-daa!! Nyt minulla on muutamia tägejä odottamassa niin joulua kuin pääsiäistä tai muutakin tilannetta... Näillä päästään ainakin alkuun.


1 comment:

  1. Näitä on kiva tuunailla,itsekin säästän kaikki vaatteissa olevat ja sitten käytän tarvittaessa :) Muuten teemakuun kollaasissa on menossa nyt joulukuussa lahjapaperin tekoa :)

    ReplyDelete